- 2025.03.10, 10:15
- Straumes "Oskars", man liekas, iezvana tādu jaunu ēru animācijā, kad budžets, tehnoloģijas, kino zvaigznes vairs nenosaka daudz, bet visu nosaka režisora vīzija, rūpīgs darbs, un stāsts (story) ko vēlas izstāstīt.
Būtu interesanti, ja Zilbalodim sanāktu sadarbība ar Studio Ghibli (Miyazaki), vai Studio Ponoc (kas noteiktā veidā ir radusies dēļ tā, ka Miyazaki nespēja atrast sev pēcteci).
Straumes stāsts man sasaucas ar Miyazaki Nausicaa pasauli (jeb oponē tai), kā tāda ekoloģiskās katastrofas izdzīvotāju perspektīva - bet Straume kā cilvēcisks, nevis tehnoloģiski militāristisks (vardarbīgs) stāsts. - 4 rakstair doma
- 10.3.25 12:37 #
-
Ļoti daudz joprojām nosaka kvalitatīvs mārketings/pushings.
Te bija radio intervija ar vienu no atbalstošajiem cilvēkiem no Straumes komandas -- es neuzķēru sākumu, nezinu ar kuru tieši, bet viņa stāstīja, cik ļoti viņi strādājuši ar amerikāņu kinokritiķiem/Akadēmijas biedriem par to, lai Straumi vispār ievērotu un noskatītos. - Atbildēt